I morgen begynner jeg på en ny reise

263324_10152401182935234_312127850_n

Fredag var min siste dag som Community Manager hos Omnicom – Resolution Media.

Det har vært et lærerikt år med mange spennende utfordringer. Jeg har blant annet fått muligheten til å bygge community for noen av Norges største merkevarer, lært masse og ikke minst blitt kjent med en herlig gjeng.

Jeg har lært at den beste måten å vokse på er å utfordre seg selv hele tiden, derfor var tiden inne for å begynne på en ny reise som community manager.

Jeg har fylt reisevesken med en god dose kunnskap og er klar for å gå videre, neste stopp er Telenors nye motesatsing, Sobazaar.

Sobazaar er en sosial markedsplass for mote der innholdet i stor grad er brukergenerert.

Min opggave i Sobazaar er å skape lojalitet og samhold blant brukere. Det blir veldig spennende å bygge et community helt fra scratch!

Jeg gleder meg til å dele reisen min med dere via bloggen min.

 

One thought on “I morgen begynner jeg på en ny reise

Legg igjen en kommentar

