Løft frem publikum

20140105-135956.jpg

Etter noen måneders jobbing med One Direction, må jeg innrømme at jeg har blitt småfan (ikke si det til noen). Det har endt med at jeg tilbringer søndagen med å se på One Direction-konsert på MTV. Jepp, vi snakker » brand loyalty».

En av grunnen til at jeg har blitt så fan, er hvordan de bruker sosiale medier til å skape innhold.

Jeg er imponert! Midt under konserten drar de frem tweets fra fansen og takker dem. Utrolig smart, det varmer en communitybyggers hjerte. Jeg har sagt det før og sier det igjen, del scenen med merkets publikum.

Det er sammen man skaper et strekt community.

Husker du å løfte frem ditt publikum?

Legg igjen en kommentar

